Design Conceptstore

Design Conceptstore is ontstaan door 2 jonge ondernemers Bryan Joris en Glenn Senden.

Het is een belevingswinkel waar de focus ligt op locale en ecologische producten met het oog op exclusiviteit. Er is dan ook altijd een mogelijkheid om producten te personaliseren doormiddel van onze lasercutter die in de winkel aanwezig is.

We werken samen met een 20-tal ondernemers die wij ondersteunen door ze onder de mensen te brengen in een fysieke winkel en zij helpen ons door constant leuke en nieuwe producten te leveren voor het inkleden van onze winkel.


Bryan Joris:

Bryan was eerder een van de groepsleden van BUCO, een studentenbedrijf van de PXL dat de magnetische bouwvakkerspotlood ontwierp en er een gigantisch succesproduct van maakte, daarna studeerde hij af als architect. Tijdens zijn studententijd heeft Bryan Lay3rd opgericht dat begon met 3D-printing maar later uitgroeide en ook lasercutting aanbood. Tijdens zijn studies Architectuur heeft Bryan samen met zijn vriendin Iris Lay3rD laten uitgroeien tot een succesvol bedrijf met meer dan 15 verkooppunten doorheen Nederland en België.


Glenn Senden:

Glenn heeft multimedia gestudeerd in het middelbaar en is daarna 3 jaar film & tv gaan studeren in Sydney, Australië aan Hillsong College. Daar is hij verder bezig geweest met grafisch ontwerp en video bewerkingen en heeft hij meegeholpen met het filmen van verschillende albums van onder andere Hillsong United en Hillsong Worship. Ook heeft hij de kans gehad om rond Australië te vliegen voor verschillende filmprojecten in onder ander Perth en The Northern Territory.


Nu werken Bryan en Glenn samen in één vennootschap (Woodyou BV) en hebben ze besloten om Design Conceptstore te openen om originele en handgemaakte producten van een 20-tal ondernemers samen te brengen in 1 winkel. Een belevingswinkel zoals geen andere. Een normale conceptstore werkt meestal rond het principe van 'ieder heeft zijn eigen plekje'. Wij proberen een mix te creëren van alle producten doorheen onze winkel. Dit heeft als voordeel dat de potentiële klanten de producten ook meerdere malen zien terugkomen en beter kunnen mixen en matchen.